Friday, December 14, 2012

Apa halatuju blog ini?



Alhamdulillah, setelah bertungkus lumus bermain dengan html dan css..akhirnya Blog ini berjaya dihasilkan. Macam-macam tutorial yang aku buka sampai tak tidur malam..hehe.

Halatuju Our Pen Projects
Sebenarnya, aku pun kurang pasti halatuju yang kami ingin buat. Ada kadang-kadang tu rasa macam nak spesifik kepada satu benda je. Contoh macam kalau cerita kucing, so kucing je lah yang akan jadi topik buat selamanya. Terasa macam forever alone ler pula. Hehe.

So aku pun godeklah macam-macam jenis blog. Antara yang menarik perhatian aku ialah:
  • Blog Serius
  • Oh Media
  • Conteng-conteng
  • FatenOsman

and so on..

Sebab aku tertarik? 
Bahasa - ayat yang cambest je dan buatkan kita teruskan pembacaan...
Pelbagai variasi - Tak fokus pada satu isu. Macam Blog Serius buat macam-macam label ; Serius Cool, Serius WTF dan sebagainya..

So apa pandangan korang?
Sebagai orang lama dalam dunia blog, boleh tak bagi tips satu dua tiga untuk kami sentiasa maju ke hadapan dan apa halatuju blog yang sesuai?. Al-maklum ler, budak baru belajar. Hehe. Silalah bagi idea bernas. Sebarang komen kami ucapkan dengan ribuan terima kasih. 



6 comments:

  1. semard blog nih..huhu..nk berikan pendapat pon x reti..tak otai..huhu :) yg penting kalau nk tulis pape2 kene ikhls la...kalau x ikhlas..tulis nnti jadi kelam kabut..huhu..pada pandangn aku la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha betul jugak ek...
      kalau tak ikhlas nk buat sesuatu sure tak menjadi..
      tq so much luqman!! :P

      Delete
  2. ^_^ camni...cikgu pakcik cakap dulu, tulis aja apa yang awak minat, jangan tulis menda awak tak minat. Nanti separuh jalan jdnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah sape cikgu pakcik tu...hehehe mau knal jugak :P
      betul2..saya akan buat benda yg saya minat ;)

      Delete

Please feel free to leave your comments, questions, and suggestions.

Powered by Blogger.